
My last breaking fast with frens bef Aidil Fitri. Since most of the places are occupied... why dont we try at new place.. Tony Roma..here we come..
Ps: Mr ZB at last minute cant make it...
U10/57_Dari simpang Jalan Subang/Puncak Alam cuma 2 km aje. Berjiran dengan Bukit Tengku/SPK/Sunway Kayangan/Kayangan Height/Puncak Perdana.Tapi klu nak pekena teh tarik kat Bukit Jelutong..2km.
.jpg)
.jpg)
katanya rest arab tu sedap espc Lamb... so aku pun pg kul 3.30pm. Tak lah jauh sangat less than 30km. Q boleh tahan panjangnya siap ambikk nombor lg. Pilihan aku tentunya daging kambing kabsah (Lamb Kabsah) atau hanith. Dagingnya mmg lembut satu bungkus mmg tak larat abiss..banyak u..jpg)
4/9 aku balik awal sbb nak balik kampung Taiping. Kali ni balik dengan Mr Safwan aje.. sbb Ann ada kursus. Dapat call dari Ipin pasai AM Compliance...alamak aku kena balik lah hari ahad jugak. Meronda sakan dengan anak buah... safwan pun happy esp Call of Duty di cyber cafe. Berbuka posa mmg best...pelbagai. lupa plak nak ambik gambar. Pg air terjun dan tgk Final Destination 4...fuhhh sadiss. Nadia 70% tak tgk...hampehh